Čtvrtek 10.3.

Dnes jsem převážně dodával chybějící podklady jako situace 1:1000, 1:500 a interiérovou perspektivu. 




Nakonec jsem se zabýval rozvinutím svého konceptu na základě doporučené literatury (Archizoom no-stop city; Třeštící New York) a snažil jsem se implementovat nějaké principy. Přišel jsem s návrhem skeletu, který by obsahoval několik buněk, které by se za pomoci výtahu a systému kolejnic mohli libovolně měnit nebo posouvat. Princip posouvání buněk by fungoval stejně jako známa stolní hra Rush Hour, kde je cílem vysvobodit červené autíčko z parkoviště, za pomocí pouze jednoho volného pole a posouvání ostatních aut po parkovišti. Přemýšlel jsem, že by to mohlo fungovat jako absolutně multifunkční prostor, který by vždy mohl být přizpůsoben daným požadavkům. Jednotlivé buňky by mohli fungovat jako samostatné jednotky 10x10m a nebo by se mohli prvky násobit a zvětšovat tedy prostor. Zde přikládám ilustrační obrazy a video. 






S panem Hulínem jsme řešili, že navrhovaná parcela v centru města a měřítko mého návrhu si nejsou moc blízko, tudíž bych se měl zabývat buď přizpůsobením svého návrhu do kontextu okolí, nebo si najít adekvátnější místo. Dále jsme rozebírali vizuální stránku situace. 



 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pondělí 14.3